Filem Lagenda Budak Setan

Cover Novel Lagenda Budak Setan
filem yg diadaptasi dari novel ni dah lame kuar kat wayang..tp aku xsempat nak pegi tgk..br smlm dpt tgk cd die...boleh tahan la gak cite die..tp tak bjaya buat aku nangis mcm cite Kabhie Kushi Kabhie Gham...hehe...cite ni sedih, tp xberape feeling die punye sedih tu...plg feeling tgk que haidar bgaduh dgn lisa tu..perghh, mmg dramatik abes la...

aku tertarik ade satu komen pasal filem ni kat internet..klik sini untuk bace >>> Filem Lagenda Budak Setan Gagal ...kritikan membina...tp mmg btol pon ape yg dikomen tu bg aku...

aku excited nak tgk cite ni sbb aku dah bace novel die smpai abes...adik aku beli..hehe..aku lak mmg tgh kebosanan tahap maksimum kat umah time tu...xkeje lg..layan je la...bile dh bace tu xsyok la kalo xabeskan...btol tak? beratus muka surat pon bace gak smpai abes...hmmm, overall aku bg 4 bintang...tengok la kalo korg xtgk lg...kire ok la utk dilayan...

1 komen dari kawan2:

dya said...

buku aku tuh ,bile ko rembat ha?

Post a Comment