Kuch Kuch Hota Hai

cover cd yg aku tgk smlm
   percaye tak, aku baru tengok filem ni first time semalam...hehe...sblm ni aku penah tengok lagu2 die je...aku tgk kat laptop malam semalam dari kol11 lebih smpai kol2 lebih baru abes...4 cd...tu pon aku skip part yg nyanyi2 sket...haha..kalo tak maunye 3 4 pagi br tidor...

    sedih gak la cite die...nangis aku tgk..haha...tp tak sesedih cite kabhie khushi kabhie gham...cite tu mmg aku nangis, feeling die lain...cite pasal family kan...

    ni sume penangan tunang aku la ni..tetibe je die minat hindustan disebabkan ade sorg mamat lembut kat ofis die minat gile hindustan ni...mule2 kitorang nk cari cite kabhie khushi kabhie gham tu la, tp xde lak...layan r cite ni...hehe...aku pon mmg tgh bosan dok umah semalam....last2 nangis sorg2 tgk cite kuch kuch hota hai...hahahaha....

2 komen dari kawan2:

Unknown said...

baru tengok!!?? citer ni memang sedih. one of my fav. sian kajol kan.

SYUHADA said...

aah,br tgk..padahal cite ni dh lame...aku tgk pon VCD..haha..org skrg dh pkai DVD dah...

Post a Comment