beku

kenape la aircond kat ofis ni kuat sgt...masuk ofis je rase mcm masuk peti ais..huhu...aku dah la kenyang gile..byk btol aku mkn arini..haha..mane la tak gemok kan..dh lapo, mkn la kan...xkan nk tido lak...mata dah ngantuk ni, jari2 aku dah keras dah kebekuan..haha..kalo ade tilam kat sebelah aku ni kan best, baik punye landing aku tido..hehe..

sbenarnye td byk idea nak tulis..bile dh start tulis ni mls plak rase nak menaip..aku 2 hari ni keje download video kat Youtube  je..boleh gak ilangkan bosan mlm2 dok umah..nak tgk tv kdg2 xclear..nk wat cner kan, antenna murah je, beli kat Mydin je...nak bli yg mahal xmampu...lgpon aku sorg je nengok...aku slalu bukak radio je pagi2...sambil bsiap nak gi keje tu kan..xde la boring sgt...

aku rase aku dh merepek dh ni...ni sume sebab aircond ni..menyebabkan otak aku pon beku skali..haha...

0 komen dari kawan2:

Post a Comment