Ujian Personaliti MARA

aku rase ramai membe2 yang apply MARA ni..cikgu @ lecturer MARA...aku ingat lagi aku isi borang ni, kena isi semua subjek dalam transkrip...jenuh la aku bertapa dekat cyber cafe..sampai membe tunang aku yg kje kat cc tu pon tnya, aku buat keje sekolah ke..haha...
die ade 3 peringkat:
1- Ujian Personaliti
2- Micro Teaching
3- Interview

aku ni baru peringkat pertama, Ujian Personaliti...cam bese la,kalo sape yg penah jwb soalan SPA tu tau la...lbih kurang tu je la soalan die..pasal diri sendiri, sikap kite...
aku punye pusat Ujian kat IKM Jasin...xjauh la dari tol Jasin tu...exam start kol11 pagi..rupenye ade lagi sesi lg awal dari aku..aku ni sesi yg last...masa menjawab 45 minit..tapi aku rase aku jawab xsmpai setengah jam dh siap...haha..antara org terwal yg kuar dewan..buat pe nk pening2 kepala kan..bukan soalan maths ke takut salah...

balik dari melaka tunang aku ajak tengok wayang...kat seremban...kitorang tengok cite Cuti-cuti Cinta...best gak la..lps tu balik Nilai le, ape lagi...balik ke sarang..hehe...

tunggu je la result exam tu cner...

0 komen dari kawan2:

Post a Comment