Ombak Rindu

Mesti ramai dah tengok cite..hehe..aku je lambat..tgu CD kuar br tgk..nak gi tgk wayang xsempat..aku xmo la cite pasal sinopsis die,bosan kan..mesti sume dah tau..just nak komen sket pasal cite ni...


mule2 yg xbest nye heroin die, Maya Karin...rasenye kalau heroin yg lebih muda better kot..mcm xseswai je Aaron Aziz dgn Maya Karin tu..haha..maybe sbb aku dah tau Maya tu dah tua..


dan aku geram tengok cara die pkai tudung tu..anak tudung terkeluar2..yg cantik die pakai tudung mase ending tu je..mase dalam bot, die picnic dgn Aaron..yg tu cantik+ayu,sbb takde anak tudung..nampak mude sket..kalau tak nampak macam org tua je..


part paling sedih aku rase time Maya kejar Aaron bile die dtg marah2 Maya kat kampung tu..pastu Aaron trus blah camtu je...Maya kejar sampai terjatuh & keluar darah...sian die..


Lisa Surihani plak memang best..jarang die bawak watak pompuan gedik..haha..menjadik!! aku suke time die baru balik dari oversea tu..hehe..dengan bulu mata yg panjang tu, dgn senyuman gedik die, pastu buat gaya gedik lagi...tahniah Lisa..i like...hehe..berjaya die melakonkan watak gedik tu...


overall, ok la cite ni...sedih..huhu..husband aku pon dah ulang 2x tengok..haha..tu maknenye cite tu best la..sebab die jenis xsuke tengok byk2 kali...tapi kalo yg best die boleh ulang2 berpuluh2 kali pon takpe..haha..so, sape belom tengok tu pegi la tengok ye..

0 komen dari kawan2:

Post a Comment