Majlis Khatam Al-Quran - 25 Dis 2011


Hmm..ni saje nak flashback kisah yg terjadi pada 25 Disember yg lepas..hehe..skema lak ayat aku kan..pagi2 mase 25hb ritu, sepupu aku (anak acu aku ), dengan sorang lagi kawan die nak buat khatam Al-Quran...macam biase la pagi2 tunggu kumpulan marhaban yg diimport dari kuala kangsar..hehe..jgn memain, import tau...ni gambar dorang yg memeriahkan pagi tu...


of coz la budak cantik yg pkai baju putih kat tengah2 tu aku..hehe..aku xbace pon (cuti2 malaysia), dok je memeriahkan majlis..ape lak kate org kan, pengantin takde..ni antara gambar2 yg adik aku tangkap...pkai handphone buruk aku je..hehe..

adik2 yg khatam Quran

sepupu aku, Pija yg malu2 nak pegang microphone





1 komen dari kawan2:

wantie said...

Alhamdulillah. sejuk ja tengok umat islam yang pandai membaca al-quran.

salam kenalan.

Post a Comment