Selesai Akhirnye

Akhirnye selesai jugak semuanye....thanks kepade semua saudara-mara n kawan2 yang datang kenduri aku aritu...kepada semua yg menolong kat dapur tu...


kepada Mai, Ejom dengan Ma yg dtg awal menemankan aku dalam bilik...Cuna pon same...wakil kawan2 aku kat chemor ade sorang je aku nampak muke..Fadhilah..sori la xsempat nak borak lame..wpon dah lame xjumpe ko...lagi sape ek..Sue dari Sg Siput, Echah dari KL, Fizah dari Taiping....Wani, Sahirah & Miza dari Kedah...thanks sgt2...sori la kalo ade yg dtg aku xsebut...hepi sgt dpt jumpe kawan2...ntah bile la plak nak jumpe kan...


kawan yg dekat yg aku expect dtg, semua tak dtg..tapi kawan2 yg jauh lak dtg...terharu sgt2...kepada semua yg bagi hadiah, sama ada bawak mase kawin ke, pos ke, time kasih sgt2...sebab memenuhkan rumah aku..hehe..


Alhamdulillah majlis semua berjalan lancar..wpon nikah pagi tu jugak...cume yg xbest sebab mak andam aku lambat..hampeh...ramai dah balik time sanding..aku pon xdpt nak jumpe semua sedara mara yg dtg..sape yg masuk bilik je aku jumpe...huhu...terkilan sbb tu je...


Gambar kawin aku belum upload kat facebook lg..ade yg adik ipar n kawan2 upload je..gmbr dari photgrapher aku belum siap lagi..dlm mase 3minggu lagi aku akan upload..tungguuuuu...



2 komen dari kawan2:

Aliesha Kirana said...

tahniah ada!!! sori sgt, aku xdpt dtg... semoga bahagia sampai syurga!

SYUHADA said...

thanks ella..xpe,nk wat cner...kwn aku yg dkt2 pon xdtg..yg jauh2 lak yg dtg..hehe..pape pon thanks ye,slalu la doakan aku...;-)

Post a Comment