debarannnn!!

semalam masuk bulan 12 dah..huhu..tetibe je rase lagi nebes nak kawin ni...tinggal tak sampai sebulan je lagi aku dah nak jadi isteri orang...macam tak best je kan nak letak name Puan Nursyuhada..hehe..


perasaan aku?


of coz la excited...sebab lepas ni takde la aku kebosanan tinggal sorang2 kat rumah sewa bile sume kuar dating dan buat aktiviti luar dorang..lepas ni aku dah ade kawan berborak tiap2 hari...hehe...and of coz kawan bergaduh..haha..memang hobi kitorang kot...dah nak kawin ni kurang sikit la gaduh..bz dengan persiapan semua...


ahli keluarga plak akan bertambah...aku akan ade lagi 5 orang adik (adik yang ade 2 orang pon dah pening kepale)....mak ayah pon dah tambah lagi 2orang..anak sedare tmbh lg sorang..kesimpulannye family akan bertambah besar, makin banyak la hati nak kene jage....


lepas ni nampaknye kene pakai baju "ladies" la kan..haha..dah jadi bini orang takkan nak pakai t-shirt selekeh2 cam dulu..hehe..tunang aku sibuk belikan baju ladies untuk aku, yang ade ropol2 la, riben2 la kan..dulu aku tak minat nak pakai baju camtu, sekarang bile die beli tu berkenan la plak..sebab tu aku kalo nak beli baju ke seluar ke, aku suke bawak die..die pandai pilih..hehe..macam, xcaye kan? sebab aku ni kalo beli baju berjam2, xreti nak pilih..kalo bagi die pilih tak sampai 5minit dah setel...tu petua gak tu utk korang2 yg payah nak pilih baju, suh je husband atau bf korang pilihkan...hehehe...dah tentu dorang gak yg nak tengok kite pakai kan?


aku dah merepek dah ni..ok la, nanti aku sambung lagi ye...banyak lagi nak cite, sampai tak terkate....huhuhu...





1 komen dari kawan2:

CHEQ _FARIZA said...

wah tahniah..dh nk kwen ek :) kte pun rasa berdebar gak wpun lambat lg :)

Post a Comment