kisah di pejabat agama ipoh

cite ni sebenarnye berlaku mase aku pegi hantar borang nikah kat ipoh aritu dengan tunang aku...kitorang masuk je pejabat agama tu ade 2orang budak, dalam darjah2 atau 3 mcm tu la..berlari2 keluar masuk pejabat tu...


pastu bile masuk je, ade sorang akak ni, aku rase mak kepada budak2 tu kot, sebab mmg xnampak orang len kat ctu...die tengah bising2 kat kaunter tu..ade sorang ustaz dok layan die..tp aku tgk ustaz tu macam malas nak layan je..haha..sebab akak tu mcm mengamuk2..


pastu dtg sorang akak kat pjbt agama tu amik alih tmpt ustaz tu..aku dengar akak tu bagitau die nak amik surat rujuk...pastu die cakap dkt akak pmpuan yang kerani tu die dah bcerai 2x..and so on...


utk pengetahuan korang, kakak tu agak cantik la jugak muke die..tunang aku pon ckp akak tu cantik..tp tu la, bile emosi dah mengatasi segala2nye..huhu..cantik pon dh nmpk xcntik..


sib bek la takde org len kat pejabat agama tu, cume ade kitorg berdua, dgn org2 kat dlm pjabat dan sorang abang guard yg dok tsengih2 tgk gelagat akak tu..hehe..geli hati aku tengok..macam2 ek perangai org zaman sekarang ni...elok2 org xtau cite awak, awak sendiri yg bukak pekung di dada..hmmm...

0 komen dari kawan2:

Post a Comment