Raya 2010

arini dah start keje balik..huhu..xleh cuti lame2..rugi..br start keje ni unpaid leave la jwbnye kan....malas gile rase nak bangun gi kje pg td..hujan lak tu..huhu..kalo smbung tido mesti best..nyenyak..haha..

nak cite pasal raye aku..huhu..

malam raye...
kakak pak cu ade kat umah...dgn husband die pakistan tu..yg aku xtahannye,time nak berbuke die blh bg ceramah...die ckp kalo nk berbuke kene tutup aurat..kalo tak xblh berbuke...bla bla bla...aku dgn adik aku wat bodo je..haha..anak die je gi kelam kabut amik tudung..hadoi..payah tol bile mazhab lain2 ni..klaka gak la kan..xpenah2 lg aku kene ceramah time nak berbuke..hehe..
dh kol10.30mlm terase nak gi merayap pekan kuale tu..haha..kat jambatan xpyh ckp la..penuh dgn bdk2 kampong,dgn kete,moto...melepak kat jmbtn tu..bese la,budak2 mude kan..aku gi dgn adik aku nek moto...kol12lbih br blik umah...tido.....zzzz...

raye pertama...
raye first gi balik kg abah aku...kat Parit...nak gi umah mak sedare,skali mak sedare aku gi org meninggal...kire anak sdare die kot..aku bkn knal sgt sblh abah aku ni...sabo je la aku..nak gi beraye,alih2 kene gi org meninggal...sib bek la wan cu ajak balik umah mkn kueh raye..hehe..sedap gak bihun sup dorg wat...fuhh...lame xmkn bihun sup....pas mkn gi umah abg aku no2..pastu balik kuala kangsar balik...

kat Parit

raye kedua...
dok umah tgk tv je...lyn org dtg umah....

raye ketiga....
nek bas balik seremban...bas kol2.30ptg...kol7.30ptg br smpai seremban...kol8 lbih br smpai umah....keletihan dok dlm bas..highway jammed gak la....

Selamat Hari Raya kepada semua..........Maaf zahir dan batin ye..........;-)

1 komen dari kawan2:

Aliesha Kirana said...

Selamat Hari Raya!! Maaf Zahir Batin~~

Post a Comment