aku musykil

hari sabtu malam aritu aku pegi hntr sepupu aku, Natrah gi smbg study kat Mesir...pegi nek kete dgn my bulat...bpusing2 cri fmly aku..haha..aku siap bgaduh2 dgn bulat...die silau tgk lampu byk2 kat airport...spec die xbwk...setelah bpusing2 dan kredit pon dh abes beberapa rgit la jgk calling2 baru la jumpe dorg....flight die pkul1.30pagi...ktrg anta dlm kol12lbh cmtu, then balik la...kol1.30 gak la aku smpai umah....

tu cite ari sabtu...then ari ahad lak aku gi la umah umah pcik aku kat bangi..ayah spupu aku yg gi Mesir ni la...cadang nak gi knduri kat sentul....aku follow je..jln2 gi raye skali pastu..dh alang2 kan..gi selayang umah mak teh, then gi batu caves umah spupu aku....pastu balik bangi...balik dalam kekenyangan..hahaha..makan je keje aku arini...aku kene balik Nilai sndri nek komuter...kol8lbih jgk la aku gi tgu kmuter..tibe2 ade announcement bgtau tren lmbt smpai..br dekat KL Sentral..bapak jauh lg tu..huhu..sabo je la...

haa...ni baru nak cite pasal tajuk kat atas tu...tgh aku duduk2 tgu tren, suddenly aku nmpk ade sorg mamat ni..pkai t-shirt putih, tgh mundar mandir kat tmpt parking...mule2 aku buat xtau je, ingatkan die tgh membe ke ape...pastu bile aku tpandang die lg skali aku nmpk die tgh sembahyang....ms tu mmg tgh azan isyak...dlm hati aku, "bagusnye budak ni,sembahyang kat atas tar tu je"...kat tmpt parking tu ade byk moto je, tetibe ade sebijik van, mamat tu smbhyg sblah van tu..kirenye org lain xnmpk die..aku sorg je nmpk...kbetulan aku duduk tgu tren kat hjg platform, saje dok sorg2....

part paling best yg buat aku tgelak sorg2 ape die tau...time mamat tu abes bg salam,tgh dlm keadaan duduk tahiyat akhir tu die pandang blkg tgk kat aku..hahaha...dlm hati aku dh tgelak2 dh...mamat tu malu ke ape ke xtau la...tp yg buat aku musykil tu, aku xnmpk plak die angkat ape2 kain ke yg die buat jd sejadah...die bgun trus blah cmtu je...agaknye smbhyg atas jln tar tu je kot...musykil2...ish3x...
Stesyen Komuter UKM



0 komen dari kawan2:

Post a Comment