naik 1/2 kg je? sukenye!!

smlm aku gi klinik cam bese la checkup, pastu buat BSP sekali..dapat MC..haha..jgn jeles ye..


cam bese je la checkup...aritu dah cucuk ATT tu skali, ni cucuk kali kedua...yg first ritu tak sakit pon..sakit time die cucuk je la..kali kedua ni sakit la plak..sampai arini kebas lagi..rasa cam bengkak sket tempat die cucuk tu..nurse india yg cucuk..huhu..xpandai jampi kot nurse ni..haha..sabo je la..

satu lagi yg xbest aku kena minum air gula lagi sekali..adoyai, ni la benda yg paling lemah sekali..bukan sebab air gula tu, tapi sebab nak kena cuti half day..huhu..rugi cuti aku..kena amik darah 2x...sekali sebelum minum air gula, kol 8 pagi..pastu dh minum air gula kena tunggu 2jam lepas tu, kol10 pagi kena amik darah lagi sekali...serah je la lengan tu kat nurse nak kena cucuk..



tu yg xbest..yg best ni yg nak cite ni...berat aku last checkup 73.5kg...daripada checkup sebelum tu, 71kg..so naik 2.5kg la last checkup..so, kena la gi ulang ke klinik 3hari sekali untuk check tekanan darah...huhu..rasenye aku de cite psl BP(blood pressure) ni...sebab2 kena buat bnda tu sebab berat aku terlebih 500gram (sebulan kena naik tak lebih 2kg shj ye)...dan sebab darah merah aku kurang 0.1 dari yg spatutnye..patot kena 11.0 dan ke atas, tapi aku cuma 10.9...kena jugak la buat..

so, yang checkup aku gi semalam berat aku bila timbang 74kg...haha..best tak?suke btol aku..riso terlebih berat lagi...rupanye naik 0.5kg je bln ni..lega...xpyh nk buat check BP tu lagi..xpyh nak bangun awal2 pagi, pegi klinik, pastu nak terus masuk kje plak..

yeay!!

0 komen dari kawan2:

Post a Comment