Moh Minum Petang di Rumah PM



sebenarnye konvoi ni bulan lepas..dorang jemput kelab2 kereta untuk konvoi gi umah PM kat putrajaya...PM nye takde pon..aku ikut husband aku la, die join Waja Club...aku rase konvoi ni konvoi paling xbest aku penah join sepanjang husband aku join kelab ni..huhu..tah pape tah..berterabur...bese la, mula2 cakap aktiviti belia..siap dapat RM100 duit minyak, padahal Putrajaya - Seremban takde la jauh mane..then bile kumpul kat stadium Paroi, Seremban, tetibe keluar soalan, "agak-agak kita boleh menang tak tahun ni?"...korang rase sape yg cakap tu? paham2 sendiri la ye..mule2 dah rase cam xbest..tapi dah terjoin, belasah je la tunggu...ni gambor bebudak Waja tunjuk duit RM100 yg dorang dapat...ni kat Stadium Paroi..






ni plak gambar semua yang join konvoi..ni dah sampai kat umah PM...tengah mentedarah (makan) kat belakang tu...lapo dah masing2..hehe..kalo korang nak tau konvoi ni masuk suratkhabar dan yang aku rase cam poyo nye tajuk die tu..lebih kurang camni, "20,000 belia sokong PM"...bukan salah tajuk tu, tapi yg dtg tu sume btol2 sbb sokong PM ke sbb duit je? agaknye sbb tu la jgk ramai yg join "Bersih" tu kan...mesti ade yg xtau pape, tetibe dah terjoin...wallahua'lam..







0 komen dari kawan2:

Post a Comment