Duit Syiling Masyuk!!

semalam lepas aku nengok cite Aku Ada, Kau Ada??, aku memulakan misi mengira duit dalam tabung..duit dalam tu semua duit syiling je..duit aku dgn husband aku..termasuk yg aku curik dalam poket baju keje die, dalam laci duit syiling dalam kete, yg bersepah2 kat dalam rumah...semua la...hehe..dulu mase aku blom kawin, aku selalu biar dalam beg duit aku takde duit syiling, kalo bayar yg ade sen tu, aku bayar je pakai duit kertas..dapat balance duit syiling kan..hehe...ni gambor2 yg sempat aku tgkp...


yang bersepah2 tu semua duit syiling 10 sen dgn 20 sen..yang dah siap susun tu duit syiling 50 sen...hehe..kene mulekan dgn duit syiling 50 sen kan, baru semangat...




yang ni plak duit syiling 20 sen yg telah siap disusun...RM50 tu...


pandangan dari sisi....

akhirnye...yang aku dapat kire lebih kurang:-

syiling 50 sen - RM100 
syiling 20 sen - RM100
syiling 10 sen - RM50

masyuk tak?hehe..tu pon ade yg lebih2 aku masuk balik dalam tabung..rasenye ade dalam RM50 campur2 semua...buat "ibu duit"..masuk balik dalam tabung..dah penuh nanti kite kire lagi ye...


0 komen dari kawan2:

Post a Comment