Penangan Zed Zaidi

Hari sabtu aritu aku ikut husband aku gi Seremban..ade karnival belia..ade wat auto show kereta...saje la join meramaikan lagi kete waja...die join club waja, so leader die ajak la memeriahkan majlis...kalo ikutkan hati, mmg la xminat..tp takkan nak dok umah je kan..so, aku follow la..sampai je hujan renyai2...suasana pon mcm bosan je...


then kitorang masuk dalam bangunan SAINS kalo tak salah aku..nak dijadikan cerita dorang ade jemput artis2...yg aku nampak mase masuk tu, Zed Zaidi, tgh bergambar dgn org ramai yg dtg tu..teruja kejap tengok kehenseman die..ahakss..;-) aku suh husband aku tgkapkan gmbr aku dgn die, tapi xsempat..die dah duk kat depan pentas..aku dengar dorang cakap ade artis2 AF...of coz la aku tak kenal..muahaha...sori, i xlayan AF der...yg aku pasan ade Radhi OAG dgn sorg ahli Cecupak tu...sape tah name die..ade lg 2 3 org pelakon yg aku kenal muke je, tapi xtau name..hehe..


yg penting aku "jatuh cinta" jap dgn Zed Zaidi...hensemnye la..lupe jap aku dtg dgn husband..hehe..aku cakap dgn husband aku, "Hensemnye Zed Zaidi tu kan bang? Kalo die nak dgn org, org sanggup jadi bini no 2 die..."....hehe..tak senonoh kan ckp dgn laki sndri cmtu...husband aku senyum2, pastu die ckp dgn kawan die, "ko tengok bini aku ni, dari tadi cakap pasal Zed Zaidi je, ko tlg hntr die balik..."...tapi die gelak2 la (ade baur2 jeles..haha)


sebab tu aku cakap "jatuh cinta" kejap je...lupe kejap husband bile tengok Zed Zaidi...dah la hensem, baik lak tu...sib bek aku dah balik ke alam nyata...haha...husband ade kat sebelah...ape la, takkan dgn Zed Zaidi pon nak jeles kan..mcm la die nak kawin dgn aku...haha..suamiku suamiku....


ni gambar Zed Zaidi dgn wife die, so sweet..cantik wife die...;-)


0 komen dari kawan2:

Post a Comment