Excited Nampak Pelangi

kelmarin aku balik keje, baru lepas hujan kat tempat keje..tapi bile dah nak sampai area rumah aku, baru nak hujan..langit gelap je...sebenarnye saje nak bagitau aku nampak pelangi...hehe..


last aku nampak pelangi dgn husband aku (mase tu tunang lagi) dekat kampung die, waktu tu lepas2 subuh..dalam kol7 lebih cmtu..baru lepas hujan & matahari baru nak terbit...subhanallah...cantik sangat...


tapi yang aku baru nampak ni lak, die special sket sbb die ade dua...yup, dua pelangi...hehe..rase mamcam nak benti je tangkap gambar..hehe..tapi bahaya lak benti tepi jalan...aku slowkan motor je la..meghayati keindahan pelangi....tak sampai seminit pon rasenye aku tengok, tetibe hujan turun...huhu..terus hilang pelangi tu...


walapun sekejap je dapat tengok, tu pon dah hepi...boleh buat kite gembira...padahal pelangi je...tu la kekuasaan Allah yg manusia takkan boleh tiru...korang boleh buat pelangi kat langit?cuba la kalo terer...


0 komen dari kawan2:

Post a Comment