aku lak yg teruja lebih2

memang teruja tak abes lg ni...semalam nengok bola Malaysia lawan Indonesia dengan akak rumah aku..tv lain pon tak berape nak clear,tv1 je harap ok..layan gak la..mule2 tukar2 channel gak..aku memahami la jugak sebab besenye kalau aku tengok bola, memang sorg2 je...


bile dah msuk 2nd half tu, agak menarik gak la kan..akak umah aku pon join skali...menjerit2 kitorang..daripada snyp je mule2...haha..tu baru kat umah, kalo kat kedai mau riuh gile...buat pertama kali sejak 3bln aku dok ctu, jln raye sunyi bangat..haha..bile time gol tu, dengar riuh dari umah sekeliling..haha..semangat2..br la meriah kan..


rasenye semua org setuju kalo aku cakap part paling best mase penalti...kite yg tengok pon rs mcm nak terkeluar jantung, ni kan pulak Khairul Fahmi..haha..




gol yang ending tu yg best...mmg dh rezki kite kan...dah terkena kaki pon bola still masuk gol...tu la org kate,kalo bukan rezeki kite, makanan dlm mulut pon boleh terkeluar..aku lak yg excited lebih2 kan...sangat teruja bile dah menang tu...fuhh!! lega bangat....apepon, tahniah buat Pasukan Harimau Muda kite...!!

1 komen dari kawan2:

Jue said...

teruja gak sbb we win!!



*follow kamo

Post a Comment