Akhirnya.......

Akhirnye...selesai gak semua hal pasal borang kawin..bak kate org pejabat agama tu, "balik umah tunggu nikah je"..haha..penat gile dok dlm kete je berulang alik perak - n9..huhu..sungguh memenatkan..


ni gambor kat taman kanak2 kuale kangsor..orang kuale tau le katne..hehe..sempat lg bergambo..release tension..nk jumpe tok kadi xdapat..kene tunggu die balik umah petang...




setelah setel segalanye, pasni hjg mgu boleh la aku rest dan concentrate nak abeskan lesen kereta aku...dah lame sgt bertangguh....doakan aku berjaya dapat lesen ye..huhuhu...tak tau nak kate pe dah...aku nk buat kje yg melambak kat opis ni...nnt aku smbung lg...daaaa...

2 komen dari kawan2:

oyah said...

smga semua berjln ngn lancar ada=)

SYUHADA said...

thanks..doakan la ye..;-)

Post a Comment