Karipap-karipap Cinta


Dah tengok dah cite ni? Lagi satu cite novel yg difilemkan...bunyi tajuk macam menarik je kan? Tapi aku rase bile dah jadi filem macam tak syok je...mngkin sebab pelakon die kot..huhu..especially heroin die...pelakon baru Melia Amelia...rase mcm xbest je die berlakon...Gambit plak ok je la kot..60% je best...paling best Eman Manan...ye la ,pelakon senior kan...tapi aku mmg xsuke si Amelia tu berlakon...

kalo drpd 5 bintang, aku bagi 3 bintang je kot utk filem ni...tak boleh lawan filem Lagenda Budak Setan....huhu...aku tak bace novel Karipap-karipap Cinta tu, tp kalo tengok filem die macam malas je nak bace...kalo bace pon mesti jauh lg best drpd filem die kan..huhu..tu pendapat aku la....korang tengok la cite ni dulu, dan nilaikan sendiri....;-)

1 komen dari kawan2:

Aliesha Kirana said...

aku bace novel die. best!!! tp ble filem ni kluar, aku xrase nk tgk. hilang smgt aku ble tgk hero n heroin tu. haha. sebab aku tau si heroin tu patutnya budak al-azhar kan. tp die pakai mcm tu..punah terus mood aku. bek aku xyah tgk, kang xpasal2 hancurrr prasaan best aku masa bace novel dia dl. hehee.

Post a Comment