Kenduri Doa Selamat

ni gambo di sekitar majlis kenduri doa selamat kat Chemor..mak aku beria suh buat jugak doa selamat sebab ni anak sulung..so, layankan je la..baca yassin ramai2 & doa selamat...

muke tak redho je kena suh dok dgn Pija tgkap gambo



ni 2 org best friend yg tak boleh berpisah


Fahmi dpt kwn baru..chubby gitu ko..haha..


baca yassin


Fahmi dok dkt ibu die..dh xtau nak posing le tu..sibuk tunjuk lidah die..



budak abg chik ni plak org baca yassin die bantai membute..



posing seorang budak kecik yg poyo..

gambar aku takde la, sbb aku yg jd photographer..hehe..xde mood nak bergambor2..semput baca yassin bile prot dh besor ni..dok bersila kejap je dh lenguh..last2 pindah atas kerusi..menyandar..hehe..

lepas majlis ade sorang mak cik ni tolong "raba perut"..tu la yg acu aku panggil..die just pegang2 perut je, tak urut pon..just nak tengok kedudukan baby ok ke tak..siap kena tendang dgn anak aku dlm prot..hehe..cian mak cik tu...tapi mak cik tu ade ckp, tengok perot ni lebar, mcm baby girl...

korang rase?? kite tunggu dan lihat ye...;-)



0 komen dari kawan2:

Post a Comment