Resign Letter

aku dah selamat anto surat benti keje 15hb aritu...bos aku tanya, tak nak tarik balik ke surat tu..aku ckp tak nak...mesti korang pelik kan kenapa tetibe je aku nak benti keje...padahal gaji aku br je naik bln 1 aritu..


keputusan ni husband aku yg buat, aku mengikut je..die pon dah malas nak dok Nilai ni...keje pon asyik tak menjadi je die..aku pon pelik lagi smpai skrg cner die blh buat keputusan balik Perak kg aku..nak dok dgn mak aku dlu sementara tgu mcik seblah umah tu keluar..umah tu umah sewa mak aku..xde la bsar sgt, tp blh la utk kitorang berdua nak mulakan hidup baru kan..drpd aku byr sewa kat org len, bek aku bg duit tu kat mak aku kan..elok jugak tu balik perak, aku dh lame ngidam nak meniaga sendiri..blh la tumpang jual handbag dkat kdai mak aku..hehe...misi pertama aku nanti nk dftr syarikat...kalo ditakdirkan aku dpt kje kat perak pon aku dah ade bisnes kan...dah ade 2 keje..


so, skrg ni tunggu je la 13hb april nanti..hari terakhir aku keje kat sini...aku pon dah fedup dgn bos besar kat sini..kje dgn bangsa dorg ni kalo sape yg dh pnah kje tau la cner perkauman dorg ni...kaum die semua die lebihkan..mmg kna byk sabar..mmg ptot la pon staf kat sini asyk keluar masuk je..xtahan lame...yg lame pon sbb ade anak berderet2 ataupon yg mmg dh tua dh nak pencen je..malas nk tukar2 kje dh kan..


doakan la aku lebih berjaya lps ni..bak kate laki aku, kite kena BERHIJRAH...hehe..mane tau rezeki kat perak lg byk kan..mungkin rezeki anak plak lps ni..dh dok dkt dgn mak abah aku ni xde la risau sgt kalo dorg sakit ke ape..


ni la pekan Chemor yg semakin membangun...Chemor, aku datang.....





2 komen dari kawan2:

dyanamastor said...

bestnye dok dkt parents! all da best ada!! ;)

SYUHADA said...

thanks dyana..tu la dok dkt sng hati sket..sng nk jenguk kalo sakit ke ape...

Post a Comment