bapak die nama Samy Vellu kot

nak story pasal manusia2 yg memandu kat jalanraya tu..tolong le bagi signal bile nak masuk simpang tu..sgt tak suke org yg mls nk bg signal bile nak membelok..berat sgt ke "batang" signal tu nk tolak?? yg geram tu blh syok sendiri je..macam die sorang je kat atas jalan tu..bapak die Samy Vellu kot...even samy vellu pon dah bersara dah...



selalunye lori yg suke mls bg signal..sabo je la..awak tu dh la besor...timbang rasa la sket kat kite yg bwk kenderaan  kecik ni...especially org mcm aku yg bwk moto ni..huhu..rasenye dh byk kali jd cmtu kat aku..alhamdulillah la aku tak pape..sempat brek..sebab tu aku ni fobia nak bwk laju2 bile jln jammed..wpon aku bwk moto, blh selit2 kan..tapi tetap kena berhati2...


kepada pemandu2 kenderaan kat luar sana, ingatlah org kiri dan kanan tu..cermin sisi dgn cermin yg kat dlm kete tu jgn buat hiasan je..


Kesimpulannye, berhati-hatilah di jalanraya (^_^)


p/s : ade gaya menteri pengangkutan bercakap tak??hehe..

0 komen dari kawan2:

Post a Comment