Butang Baju Aku Mana Pah?



Ade tak peminat-peminat P.Ramlee kat sini?? Sila angkat tangan..hehe..jgn angkat lak kalo tgh dok ngadap pc kat opis tu..kang org2 kat opis tu ckp pe lak kan..
mesti ramai gak yang menghabiskan masa melayan facebook kan?

sebenarnye aku pon salah sorang peminat P.Ramlee mcm abah aku..haha..abah aku kalau tgk cite P.Ramlee die sorang je la conquer dpn tv tu..

ade satu page ni aku nak promote..jgn slh fhm ye, den tak dapat duti pon tlg promote..tp just nak share je kan, supaya leh release2 tension tgk cite P.Ramlee bile stress kat ofis tu..

ni link ke page die :-

Butang Baju Aku Mana Pah?

tu salah satu dialog dlm cite MADU 3 yg mesti semua org xblh lupe kan?? hehe...enjoy ye kat page tu!!

1 komen dari kawan2:

||aLeaSaRa|| said...

hye sis!owh akk lak png setiap kali filem p.ramlee kt rtm,hubby mesti cpt2 pegang remote control.mana aci huwaaa....

bila tya x jemu ke tgk byk kali,dia kata x,smpi blh hafal dialog2 tu adeihhhh ^*

Post a Comment