hari2 same je

bosannye la keje..hari2 tengok old town...tgk roti bakar,tgk nasi lemak,tgk hor fun,tgk white coffee,tgk dinding2 yg warna hitam tu..kipas warna hitam..sume la hitam kat ctu...yg putihnye ape aku pon xtau...keje aku hari2 bgaduh dgn staf2 nepal..hahaha..dorg pon jahat gak mulut wpon speaking pon xpandai..kutuk org pandai tu...pastu tgk customer pmpuan yg seksi tu mcm nak makan je..gatal...memasing dh kawin,bini sume kene tinggal kat Nepal...tgk pmpuan mcm xpenah tgk...aku plak kdg2 aku rase cam bile hari2 buat bende same je,rase cam cepat je mase blalu...rase cam baru masuk keje dh nak balik dh...hari2 camtu...maybe sbb dh tlampau biasa buat bende same tiap2 hari...bosan...hari jumaat ni nak balik kg...harap2 blh la ilangkan bosan aku ni..huhu..dah lame xbalik umah..

0 komen dari kawan2:

Post a Comment