aku bukan aku

skrg ni aku rase aku dah tak mcm aku yg dulu...aku dulu manusia yg paling susah nak nangis...dulu kalo aku sedih pon aku pendam je...maybe sbb aku ni ssh nak marah org...kalo aku bengang sgt pon dgn someone, paling tinggi aku diam je...aku xckp dgn die...tapi mulut aku mmg xblh nk marah org..kalo aku marah gak, lps tu aku nangis..pelik kan?aku mrh org, tp aku yg nangis...hehe..tu la diri aku yg dlu...kwn2 yg rapat dgn aku mungkin tau la perangai aku...

 
tapi skrg ni aku rase aku ni cepat marah...mulut aku cpat je nak marah org...aku rase mulut aku dh byk sakitkan ati org lain kot...mungkin jugak sbb aku tension slalu kene marah...kdg2 tu sakit jugak hati...org len saje je cari pasal dgn aku...saje nak sakitkan ati aku...mau xmarah..kalo aku ckp sumenye xbtol...huhu..yg penting mmg aku tension sgt skrg ni...tension gileeeerrr!!!!!!!

 
aku rase cam nk amik cuti sebulan je...xnk keje...boleh tak?huhu...aku rase sejak kebelakangan ni aku asyik gaduh dgn org je....boleh kate tiap2 hari aku nangis...maybe gak sbb xde kwn nak bcerita...nak dgr mslh aku...kdg2 aku tmenung pjg...aku rase aku dh buat satu kesilapan besar dlm hidup aku....ntah la..aku pon xtau cner nak btolkan...tp yg aku tau aku skrg dah tak mcm aku yg dulu...aku rase hidup aku dlu lg hepi...skrg ni kalo hepi pon hepi pura2 kot...buat2 hepi utk lupekan kesedihan....utk tutup sedih dlm hati....huhuhu...

 
i really really really miss to be the old Syuhada....Syuhada yg penyabar, yg pandai bdikari....xmcm skrg ni....mungkin btol gak, sabar seseorang ade hadnye....mmungkin aku dh tlalu byk bsabar smpai org len amik kesempatan...hmmm...aku btol2 ade byk bende dlm kpla aku ni nak pk....aku pon xtau la nak buat pe...i just go on with my life...tu je yg aku blh buat skrg ni...wpon skrg dlm mood sedih...huhuhu...


3 komen dari kawan2:

Aliesha Kirana said...

sabar ada.... ade hikmah le tu... aku doa ko akan dpt ketenangan pasni... n mampu jd ada yg dulu.. hehe.. pepun ko ttp sweet di mata aku..hehe

SYUHADA said...

hehe..tu la kan..pape pon kene sabo...

dyanamastor said...

dyana fhm ada....manusia berubah, n sometimes perubahan tu sbb apa yg org da buat kt kita d ms2 lepas..
dyana pon da byk brubah so i do understand u....xpela...bersabar byk ea...n be strong...maybe sush nk kembali pd old-self..tp at least, kita blh berubah ke arah lbh baik...
;)
miss ya!

Post a Comment