kenangan

smlm borak dgn membe lame mase kje part time..best la plak..dh dkt stahun tak contact..haha..mcm2 memori silam keluar..skali skala ingat citer lame best gak..bak kate jamal dgn siti sarah,sandarkan pada kenangan..haha..

bile ingat2 balik,jahat jgk aku dlu..aku ni bkn jenis yg suke marah2..tp bile aku dh xleh nk tahan tlepas jgk..yg penting aku blajar dari kesilapan aku dlu..keje skrg pon xde la aku suke sgt,tp aku mgkin xkn buat perangai mcm dlu dh kot..kalo sape yg tau alkisah aku kje kat kl sentral dlu die tau la..haha..skrg kalo rs nk marah pon xleh marah..benti kje kang xde duit lak..nak xnak kene kje gak..sementara nk dpt kje lain ni..

rs mcm cpat je ms blalu..dh 6bln aku kje cni..huhu..ape pon aku slalu ingatkan diri aku..semua yg blaku tu ade hikmahnye..life must go on!!! hidup mesti diteruskan jgk kan.. btol tak?


0 komen dari kawan2:

Post a Comment