bengangnye

malas gile nak g kje pg td..huhu..smlm asyik tido je..dah la nak mc xdpt..bongok tol akak yg jg kaunter klinik tu..die ckp period xde mc..die kate "kitorg period pon kje gak"...pdhal sblm ni aku dtg klinik tu doktor bg je mc..agaknye akak tu nk jd doktor tp xkesampaian agaknye..mampos la die..aku tgh sakit mls nk gaduh2 dgn org..aku doakan die pon sgugut mcm aku..baru die tau die blh kje ke tak kalo period..geram aku..sib bek la aku ni bkn jenis yg suke nak gaduh2 mulut ni..smoga doa aku dimakbulkan..hehe..wpun doakan kburukan org kan..
hari sabtu ni plak akan jadi hari yg special utk aku..aku harap sume bjalan lancar la..sape yg tau tu tau la..hehe..xyah la cite kat sume org bnda cmni..cuma aku harap xde masalah la nnt..

2 komen dari kawan2:

dyanamastor said...

hehe..da lepas da kn sbtu itu??....hehee...muger hepi salu k!

SYUHADA said...

dah lepas dah..ade la kontroversi sket..hehe..tp alhamdulillah ok la..perbincangan yg agak panas,tp bjaya mencapai kata putus..hehe..

Post a Comment