bile plak la aku apply kad kredit?

ade sesape pernah dapat call dari no ni?

03-2178 8888

pada satu hari yg sibuk, aku dpt call drpd no kat atas tu, pastu bila angkat ade operator yg ckp, die ckp aku ade outstanding bil kad kredit yg xbayar lagi, dalam 3k lebih...aku heran btol la, bile masa plak la aku apply kad kredit..ambank plak tu...huhu..mmg xpenah aku ade kena mengena dgn ambank, kecuali loan kereta je...pelik kan...aku dgr sikit je, pastu aku trus letak fon...




kebetulan mmg time die call tu mmg aku nak pegi ambank psl kereta jugak...so, aku suh la husband tanya kat kakak kaunter tu...akak tu tanya, no yg byk 8 kat blkg tu ke...aku pon iyekanlah...die ckp xpayah layan no tu, tu saje je org nk mtk maklumat kite...huhu..nasib baik la aku xbuang masa layan operator bongok yg ckp tu...kalo tak, macam org bangang la dgr mesin bercakap...huh!!

saje nak kongsi dgn korang, kalo ade yg dpt call dari no tu xpayah layan...abaikan je...(^_^)

0 komen dari kawan2:

Post a Comment