ooo..camtu rasa baby gerak rupenye..

aku penah google pasal rasa cner kalo baby dh start gerak dlm perut..mase jumpe nurse aritu die ade tnya, ade rase baby gerak ke? aku jawab takde pon..mmg xde rase pape pon..dan lagi satu, dah name pon anak first, mane ade pengalaman...antara yg aku google blog2 mak2 ni, ade yg ckp mcm ade rama-rama gerak dlm prut la, mcm ade angin gerak2 la..aku punye la bayangkan cner la rasenye..haha..sbbnye mmg aku xrase pape pon lagi..


dalam banyak2 blog tu, aku suke statement sorang akak ni, die kate mummy2 ni mesti blh rase punye, sbb mmg lain sgt rasenye...


rasenye dlm minggu ke 18 atau 19 cmtu la br aku rase cam pelik je kt prot..ade rase gerak2..tp rs mcm berdenyut2 la..konpius la jgk..baby ke bnda lain..

so, next appointment dgn nurse, die tny lagi, ade rs baby gerak tak? aku pon tny la soalan bangang, mcm mane rs baby gerak tu..hehe..nurse tu diam jap, pstu die jwb, rase denyut2 ke ade tak..aku dgn laju jwb, ade...dlm hati berkata, "oo..btol la tu rase baby gerak.."

best rupenye rase baby gerak2 dlm perut...skrg dh xblh dok bersila ats kerusi dh kt ofis..tpaksa la buang tabiat tu..sbb bile bersila je mesti rs denyut2 tu kuat..baby xselesa kot kna himpit..lg satu kalo baring kna mengiring, xblh baring terlentang...mesti rs denyut2 punye kalo terlentang...

ok la, nanti next entry cite psl BSP plak..tgu mood smpai ye..hehe...

0 komen dari kawan2:

Post a Comment