LIKE jangan tak LIKE ;-)

kawan-kawanku...lame rasenye tak membebel kat blog ni..hehe..sangat sibuk menghadapi hari-hari yang penuh dengan dugaan dan cabaran..2 bulan kebelakangan ni hidup sangta huru-hara..sampai sekarang pun..tak habis2 dengan masalah..huhu..sabar je la..nak tak nak kena la jugak menempuhinye kan..alamakss, terlebih bebel sudah..hehe..sebenarnye nak share aku punye Page yg dah lame buat, tapi aku dah delete aritu sebab tak reti pakai..lembab sket bab page2 ni..tapi baru-baru ni aku mengaktifkan balik Page ni, disebabkan impian nak bebas dari masalah kewangan ni..lama sungguh rasenye dah menanggung..dah sampai masa untuk move to the next step...kena nekad jugak..thanks to my best friend yg ajak aku join satu seminar yg betol2 membuka mata aku..thanks to Echah atas jasa baik dia..kalau aku berjaya die la org pertama yg aku nak blanje makan..hehe..bukan senang nak cari kawan yg betol2 kawan sejati zaman sekarang ni...

hmm..anyway kat bawah ni link ke Page aku...LIKE la kalau korang suke...aku dah decide nak jual beg je..nak fokus satu je, tak nak jual banyak2 dah...so, sesiapa yang nak beli ape2 yang berkaitan dgn beg silelah ke Page aku ye...still dalam proses menambah lebih banyak pilihan..wish me luck ;-)

LIKE la Page saya ye  >> Miracle House


0 komen dari kawan2:

Post a Comment