Drama : Kasih Alia

Mesti ramai yg tengok cite ni kan? cite ni agak lain drpd yg lain la jgk...jarang ade cite pasal budak2 yg kene jual ni kan...dalam cite ni didedahkan sikit pasal isu tu...jalan cerita yg agak menarik...buat org nak tengok ape sambungannye dan of coz ape kesudahannye...hmmm...xsabar aku...

part plg menyentuh hati mase Anis tinggalkan anak2 tiri die tu...memang zalim la kan...tapi akhirnye die insaf...tapi memang patut la pon Qabil tu xsuke mak tiri die...jahat bebenor..

Satu lagi yg menarik tentang cite ni, lagu tema die TERIAKAN KALBU....memang best! Mengasyikkan....Tunang aku yg muke ganas tu pon buat lagu ni jadi caller ringtone..hehe...macam xpecaye je kan...ni lirik die....tapi bukan yg full la...

Tiada lagi kan ku terdaya

Tak mungkin nadi berdenyut cinta
Kau pergi tanpa aku merela
Dan hadir saat duka
Menanti bayang muncul tiada

Setelah kau janjikan ku bahagia
Kau hilang tanpa aku menduga
Jiwa terhenti nokhtah
Teriakan kalbu merindukan jiwa
Mengapa akhir aku terpendamnya cinta
Dan kau tinggalkan hanya tinta
Mencoret nada hampa..

tak sabar nak tunggu ending die....~~


0 komen dari kawan2:

Post a Comment