2 pilihan

pagi td ade org call aku...aku xtau la nak ckp cner..tp disebabkan call tu buat aku kene bfikir pjg..sbnrnye sblm tido smlm aku dh xblh tido sbb memikirkan satu maslah yg aku tgh hadapi...mslh dgn diri sendiri...huhu...arini lagi satu mslh dtg...dua2 aku kene buat pilihan...choose either one...arghh..tensionnye...dah la tgh 'bendera merah' ni..sabo je la...harap2 Allah bagi aku petunjuk utk buat pilihan...dua2 mslh bkaitan masa depan aku...doakan la keputusan yg akan aku buat nnt keputusan yg btol...huhuhu...teringat satu lagu favourite aku..suratan atau kebetulan....
                      
"sesuatu yang tak disangka...seringkali mendatangi kita....itukah suratan dalam kehidupan...atau sekadar satu kebetulan...................................................walau kita dihadapkan dengan berbagai pilihan, mengapa sering terjadi pilihan tak menepati........"

harap2 kepala otak aku lepas ni boleh berfikir dgn jelas....hmmmm....


3 komen dari kawan2:

Unknown said...

kena wat pilihan apa ni...

apa-apa pun baik2 buat pilihan supaya xjd silap cam lgu tu..

dah tunung ker blum ek. nanti upload la photo kat blog ek.

Maisarah Shariff said...

buat pilihan yang terbaik. mintak petunjuk darinYa, insyaAllah.

SYUHADA said...

pilihan psl keje..huhu..dh dpt jwpn kot..lps raya ni baru cnfirm...

Post a Comment