cuti (kedai tutup sementara)

smlm kene gi food handling course kat usj..kol10.30 kot baru smpai..sesat..haha..bosan gak la..bgr ceramah...masuk smlm dh masuk 4hari old town tutup..pejabat kesihatan dtg...kotor..ade customer komplen agaknye..mmg byk lalat pon old town tu...die tutup aku ni la mslhnye xde gaji...huhu..dgr cite slase baru buke sbb isnin br org pjbt kesihatan dtg check blik...kalo dorg puas hati br blh bukak blik...sabo je la aku...alang2 dh cuti ni,cuti je la btol2...dh dkt 2bln aku kje old town xpenah cuti lame cmni..huahuahuah...

ni antara makanan yg aku rase best la kat old town ni...yang aku penah makan la..yg xpenah mkn xnk la cite...bukan sume staf blh mkn pon...




yang ni Ipoh Chic Hor Fun...hor fun tu maksudnye kuey teow..aku pon baru tau..ade sorg customer cine btau aku aritu..hehe...









yang ni roti bakar die..Kaya & Butter Toast..dlm die ade kaya dgn butter..kalo 2kpg cmni single,utk alas perut je blh la..celah gigi...hehe..bese yg kebulur order double..ade 4kpg roti...




lapo lak cite pasal makanan ni..hehe..nyampah btol...len kali la aku smbung lak..bye bye bye semua....

0 komen dari kawan2:

Post a Comment