ujian SPA

boring btol dok umah dh sebulan lebih..cari keje xdpt lg..sape2 tau ade kje kosong area Nilai btau la aku..huhu..kebosanan ni..dok umah tgk tv je keje aku..skrg dh xleh tido awal..kol3 pg br lelap..dh bese tido lmbt tgk tv..bgun pon tgh hari la kan..


aritu 10hb aku gi exam SPA kat Seremban..SMK Seremban Jaya..kat senawang tu ha..bese la exam pagi smpai ptg..pening kpla..rase mcm br lps jwb paper SPM..haha..kesian Bulat aku tido dlm kete tgu aku abes exam..kputusan exam kuar 17Mei ni..aku rase ramai kwn2 aku yg gi jgk..aku doakan korg sume lulus..doakan la aku jgk..jwtn yg aku aply tu Penguasa Kastam..hopefully dpt la..doakan aku bjaya..

2 komen dari kawan2:

Aliesha Kirana said...

aku doakn kita dua2 dpt..amin~~hehe...insyaAllah ade la rezki nnti...aku hri tu exam utk PTD n pegawai pembagunan masyarakt..hehe...aku pn tensen ni...rase cm nk berenti pn ade...huhu..saba jela..nk cpt2 cri keje lain ni~~

Unknown said...

sabo2...nak benti pk duit..hehe..kalo xkje mane nk dpt duit..

Post a Comment