a sad bday

hari isnin aritu bday aku..malas gile rase nak g keje..rupenye bpk sdara aku meninggal pg tu..huhu..mak aku suh blik..my bulat la jd mangsa..kna cari kete sewa nk blik perak..sian die bru blik kje mlm..dipendekkan cerita akhirnye aku smpai gak ke perak..kuala kangsar,kampung aku..terkilan sgt sbb xsempat tengok mayat..aku dh smpai sg siput acu aku tepon bgtau dh kebumi dh..huhu..
ni sume org kg la nk cepat pny pasal,xtanya pon waris die, terus tanam je..drpd bwk kete laju dh slow je..sdara mara yg lain rmai yg smpai lewat sket je dr aku sume mcm aku gak,tkilan sgt..kite bkejar2 nk blik,tetibe dorg kebumi awal..dlm 20minit lg je aku nk smpai..tp xpe la,dh xde rezki,redha je la kan..

aku tido kg 1mlm..slasa pg br blik nilai..tu pon anta kete sewa lmbt,kene tmbh duit lg..memasing dh la sengkek..huhu..

arini aku start keje blik..mls gile nk g kje arini..4hari dh cuti..huhu..alangkah bahagianya kalo aku xpayah keje..

anyway,kepada kawan2 yg wish bday kat aku..thanks a lot..doakan aku cepat kawin..huhu..payah la bcinta lame2 ni..byk dugaan..


1 komen dari kawan2:

dyanamastor said...

ada!! eppy belated!!...sorry lambt wish ea...tp ingt sbnrnye sbb besday ada sm abg dyana huhu

Post a Comment