tension..huhu..

arini aku gi keje jln kaki..huhu..kalo hati dh sakit xrase pape pon sejam lebih jln kaki..besenye aku nek moto dlm 10 minit je dh smpai..melecet gak kaki td..tp biarlah..jnji puas hati..mesti korg tension xpaham ape aku ckp ni..huhu..aku pon mls la nk explain..cume nk ckp yg aku tgh sakit hati, sakit jiwe..knape la aku dtakdirkan ade hati, ade perasaan..kalo xde sume tu kan bgus..xpyh nk rase sedih, xpyh nak rase tension..hmmm...
mcm2 mslh aku mgu ni..dgn mslh fmly, mslh dgn org sekeliling yg tau nak mengamuk je..tension2..bile aku plak yg mengamuk aku jgk yg disalahkan blik..ade ke ptut..aku pon perlu jugak meluahkan perasaan aku, btol tak? tp org len wat mcm xdgr je..sedih tol jd aku ni...huhu..
stiap kali sblm tido msti aku nangis bile pk ape yg jd kat aku..aku xsuke hdup aku skrg..tp aku dh pilih jln ni,aku kene lalui la jgk..kdg2 rs sunyi..tp aku xblh wat pape..aku kene trima ni la hdup aku skrg..huhu..sedey..nak nangis lg..huhuhu..bile la nak kering air mata aku ni...:-(

0 komen dari kawan2:

Post a Comment