jiwa kacau

jiwa kacau..huhu..xtau la nak ckp cner..payah btol jd pompuan ni..lembut hati..lg satu lelaki yg jenis bile die marah org ckp ape pon die wat xtau je..blik2 suh aku pk sndri..aku mtk maaf pon die suh aku fikir sndri..konfius aku..pening2..tekanan perasaan dh aku..tension!

aku pon byk nk kene fikir ni..psl keje..psl family..psl duit..sume la..keje tetap pon xde lg..aku doa dpt kpli tu je..kalo xdpt gak tpaksa la keje kilang dlu smentara nk dpt keje tetap plak..aku ni asyik keje kontrak n part time je..bile tah nak senang..huhu..

ni tgh on diet..haha..berjaya ke tak xtau la aku..tp dh 6hari xmkn nasi..mkn bnda lain je..aku pon dh xbnafsu nk mkn..jiwa kacau..puasa lg bgus..blh gak ganti puasa..huh

2 komen dari kawan2:

Unknown said...

hehe bykan sabar.. cool n steady. kalau dah rasa buat yg terbaik tu.. dah ok la.
diet tak makan nasi tu, so makan apa, jgn salah diet plak~

SYUHADA said...

mkn benda yg mengenyangkan la..kdg2 xlapar pon bile sibuk dgn keje..huhu..

Post a Comment