sedih

smlm aku gaduh dgn bulat..huhu..sedih gile kene marah..first time aku rase die marah gile kat aku..mungkin gak salah aku yg bg die tension..smpai die cakap kasar dgn aku..hmm..susah btol dpt bf yg panas baran ni..die mmg hepi go lucky..i bet sume org yg kenal die akan ckp die jenis camtu..tp kalo die marah Tuhan je la yg tau betapa susahnye nak pujuk nk bg die sejuk balik..aku pujuk pun kena marah..
pg td die kol aku suh bgun gi kls..suara pun cam marah lg je..aku ye kan je la..mls nk bgaduh..susah btol la kalo bgaduh ni..aku doakan die cepat la sejuk..rase cam dh totally berubah perangai die bile marah..tp bgus gak,dah tau perangai sebenar die..aku pun dah masak sgt dgn perangai die..kene sabar je la..api lawan api makin besar la..this time looks like aku yg kene jd air utk padamkan api tu..

~10.45pagi, Library UPM~

0 komen dari kawan2:

Post a Comment